دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ ادی عطار به نام نمیدونی نه دانلود کیفیت های ۳۲۰
Download ahang jadid Eddie Attar be name Nemidooni Na

دانلود کیفیت های ۳۲۰ ، ۱۲۸ و این موزیک از رسانه بی موزیک
دانلود موزیک زیبا و جدید آهنگ نمیدونی نه

آهنگ جدید ادی عطار

دانلود آهنگ جدید ادی عطار به نام نمیدونی نه عکس جدید ادی عطار عکس ها و موزیک های جدید ادی عطار

متن آهنگ ادی عطار نمیدونی نه

نمیدونی نه نمیدونی نه نمیدونی نه

نمیدونی نه واقعا من چه

نمیدونی نه واقعا نه

نمیبینی نه نمیبینی نه نمیبینی نه

نمیبینی وابستم بهت

نمیبینی داغم نه

تو میبینی داغم من

نمیگیری با من…

تو که میدونی حالمو من همیشه به یادتم

تو نمیمونی با منو ولی من همیشه کنارتم

اگه دلت از اینجا بره نمیکنی یادمو

تو که میدونی حالمو تو که میدونی حالمو

دانلود آهنگ ادی عطار

نمیدونه یادشم نیست

نمیدونه عاشقم دنیای منه نفس منه

نمیدونه فقط میدونم که حال من خوب نیست

نمیدونه حال من اینه نمیفهمه دل منم میگیره

نمیبینه منو خیلی بیرحمه

و منم نمیخوام اینجور کس دیگه رو

چرا چرا تو هیچی نمیگی

من این روزا رو نمیخوام

نه نمیگذره بی تو من یه بیمارم

نمیدونی نه نمیدونی نه نمیدونی نه

نمیدونی نه واقعا من چه

نمیدونی نه واقعا نه

نمیبینی نه نمیبینی نه نمیبینی نه

نمیبینی وابستم بهت

نمیبینی داغم نه

تو میبینی داغم من

نمیگیری با من…

تو که میدونی حالمو من همیشه به یادتم

تو نمیمونی با منو ولی من همیشه کنارتم

اگه دلت از اینجا بره نمیکنی یادمو

تو که میدونی حالمو تو که میدونی حالمو

  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • فرشید حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی