دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ چیست؟

انتقال یک تصویر، طرح یا نوشته را بر روی یک سطح اصطلاحاً چاپ میگویند. چاپ همراه با ضربکوب شدن سطح اول بر روی سطح دوم انجام میگیرد. با پیشرفت دنیا، صنعت چاپ نیز شامل تغییراتی گردیده که اندکی تعاریف را تغییر داده است. چاپ سنتی که از قرن ها پیش مورد استفاده بشریت قرار گرفته بود با پیشرفت چشم گیری مواجه شد و به دو دسته صنعتی و دیجیتال تقسیم گردید: سفارش کارت ویزیت

  • چاپ صنعتی:

چاپ صنعتی یا چاپ اُفست همان تصوری است که همه ما از چاپخانه داریم، چاپ اُفست از ماشین آلات غول پیکر با سرو صدای بسیار بالای نشأت میگیرد.
در این مدل چاپ طبق فرآیندی از قبل تعیین شده چاپ انجام می شود که این مراحل عبارتند از:

  1. خدمات قبل از چاپ:

    ایده پردازی، طراحی، لیتوگرافی(سطحی است بشکل فیلم که طرح بر روی آن هک میشود)سفارش انلاین کارت ویزیت

  2. چاپ:

    در این مرحله اصلی ترین فرآیند چاپ انجام میشود و فیلم و زینک های تهیه شده در مرحله لیتوگرافی بر روی دستگاه چاپ نصب شده و با هماهنگی خاصی مرکب گیری میشوند و سپس بر روی سطح کاغذ حرکت داده میشوند تا چاپ صورت پذیرد.

  3. خدمات بعد از چاپ:

    در این قسمت خدماتی جانبی چاپ انجام میشود که طی آن تأثیر مستقیم در خروجی کار دارد عواملی چون روکش، برش و ضربکوب ها باعث زیبایی کار میشوند.

  • چاپ دیجیتال:

چاپ دیجیتال نوع بروز شده ای از صنعت چاپ است که در مصارف تیراژ پایین(اداری و دفتری) مورد استفاده قرار میگیرد، در ایران عموماً دفاتر فنی، چاپ های دیجیتال و دفاتر خدماتی با پرینت گرفتن این خدمات را ارائه میدهند که به دو روش انجام میشود:

  1. چاپ دیجیتال حرارتی:

    این دستگاه آلات فایل را از طریق کامپیوتر دریافت کرده و سپس بر روی برگه های مورد نظر چاپ میکنند، سیستم چاپ در این روش مانند ظهور عکس رنگی در قرن گذشته می باشد با این تفاوت که نقش اصلی را حرارت ایفا میکند.

  2. چاپ دیجیتال جوهر افشان:

چاپ جوهر افشان اولین بار در چاپگرهای عکس رنگی جهت سهلوت در روند عکاسی ها بوجود آمد، در این روش فایل های چاپی به چاپگر ارسال میشوند و دستگاه آنرا از طریق پردازش و مکانیز چاپ از طریق هد بر روی سطح کار اسپری کرده و باعث پدید آمدن چاپ میشود، این پدیده طولی نکشید تا به عنوان یکی از چاپ های حائز اهمیت دنیای امروز وارد عرصه شود، بیلبردهای تبلیغاتی، بنرهای شهری نمونه ای از این روش چاپ هستند.

 

  • فرشید حیدری