دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام نمیشه ادامه داد دانلود کیفیت های ۳۲۰
دانلود کیفیت های ۳۲۰ ، ۱۲۸ و این موزیک از رسانه بی موزیک
Download ahang jadid Mehdi Yarrahi be name Nemisheh Edameh Dad
دانلود موزیک زیبا و جدید آهنگ نمیشه ادامه داد

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد تا میام ببخشمت یچی یادم میاد

میدونی حق با منه پس به اول برنگرد وقتی اصرارم به عشق چیزیو عوض نکرد

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد تا بیام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست نگو بار آخره اولین بارت که نیست

اولین بارت که نیست

 

 

مگه ترس از شکست کم تر از شکستنه به خودت دروغ نگو میدونی حق با منه

کاری کردی بعد تو دل نبندم به کسی جای من باشی تو هم به همینجا میرسی

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد تا بیام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست نگو بار آخره اولین بارت که نیست

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد تا بیام ببخشمت همه چی یادم میاد

نگو بی رحم شدم واسه من که ساده نیست نگو بار آخره اولین بارت که نیست

حتی فکرشم نکن نمیشه ادامه داد تا بیام ببخشمت همه چی یادم میاد

  • ۹۸/۰۶/۰۷
  • فرشید حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی