دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ معین زد به نام روزای رفته دانلود کیفیت های ۳۲۰
Download ahang jadid Moein Z be name Rozaye Rafte

دانلود کیفیت های ۳۲۰ ، ۱۲۸ و این موزیک از رسانه بی موزیک
دانلود موزیک زیبا و جدید آهنگ روزای رفته

آهنگ جدید مهین زد

دانلود آهنگ جدید معین زد به نام روزای رفته عکس جدید معین زد عکس ها و موزیک های جدید معین زد

متن آهنگ معین زد روزای رفته

دادی دو پای من هر چی که داشتی

لعنت به من چرا کوی خونه جاش نیس

تو عاشق منی من پیر قبلمم

چشمام دستمه اشکام این قلم

من رو به حال من سخته برای تو

تو فکر تمام من کارت تمام تو

من مال تو ولی من دیگه نیستم

باید برید و من اینجا باید بایستم

باید بایستم

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه

هر کی بپرسه من میگم بهش کیه

اون خاطراتمه روزای رفتمه

اون معنی تمام این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه

هر کی بپرسه من میگم بهش کیه

اون خاطراتمه روزای رفتمه

اون معنی تمام این شعرای دفتره

دانلود آهنگ معین زد

تو بعد من یعنی من بعد رفتنش

برگی که باد برد شاید باز آوردمش

من میرم و تو اون انگیزه هات مرد

خیره شدی به عکس با تسبیه گردنت

دلگیرم از همه دلگیر این غمه

من عاشق تو ام تو عاشق همه

اون قلب من رو برد من قلب تو رو ولی

سیب رو هوا نگاه هی تلخ میزنه

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه

هر کی بپرسه من میگم بهش کیه

اون خاطراتمه روزای رفتمه

اون معنی تمام این شعرای دفتره

میاد یه روزی اون موهاش مشکیه

هر کی بپرسه من میگم بهش کیه

اون خاطراتمه روزای رفتمه

اون معنی تمام این شعرای دفتره

  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • فرشید حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی