دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

دانلود موزیک جدید ایرانی

دانلود جدیدترین موزیک های ایرانی و خارجی به روز

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بارون دانلود کیفیت های ۳۲۰
Download ahang jadid Saman Jalili be name Baroon

دانلود کیفیت های ۳۲۰ ، ۱۲۸ و این موزیک از رسانه بی موزیک
دانلود موزیک زیبا و جدید آهنگ بارون

آهنگ جدید سامان جلیلی

دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بارون عکس جدید سامان جلیلی عکس ها و موزیک های جدید سامان جلیلی

آهنگ سامان جلیلی بارون

جای خالیه من برات عادت شده

یکی اینجا برای تو بی طاقت شده

تو رو حس میکنم توی تنهاییام

 بی تو از زندگی چی میتونم بخوام

یا باید رفتن تو رو باور کنم

یا که دنیاموو با تو خاکستر کنم

یا که زندونیه تو با این خونه شم

یا تو تنهاییام بی تو دیوونه شم

این خونه بی تو زندونه واسه ی من دیوونه

بگو اسمشو چی میتونم بذارم

جز تو کی دردمو میفهمه

چرا این همه بی رحمه

آخه خاطره هایی که با تو دارم

ببار بارون و دلم داغون و نمیخوام عشق بدون اونو

ببار بارون و دلم داغون و نمیخوام عشق بدون اونو

ببار بارونو

  • ۹۷/۰۲/۲۴
  • فرشید حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی